valborg

Till en början var det mesta bara veligt, alla ville olika och vi kunde inte rikigt bestämma oss för vart vi skulle. Det stod mellan en fest i Partille, slottskogen eller saltholmen. Vi träffades på korsvägen och bestämmde oss för att åka in till Saltholmen, tur var det! Roligt hade vi och det var en lyckad valborg.
Valborg med några av de bästa! Även annat gott folk vi kände var där. Sen träffade vi faktiskt nya människor som vi var med, alltid lika trevligt.

För övrigt så blev carro, sandra och joella hämtade vid saltholmen, lyx. Jag och domme fick åka hem på egen hand. Hampus ringde och vi träffade han på brunnsparken, där ifrån åkte vi tre hem till mig. Väl hemma tänkte vi sätta på mean girls men hampus hann somna innan vi hade kommit tillbaka från toalettbesök och kvällsmat. Vi somnade kl 05 och gick upp kl 07. Soligt ute som det var cyklade jag och Domme först hem till domme och sedan till Askims badet för att sola. Sammanlagt vart det nog nästan 4 mils cykling, duktigt vah?

Kommentarer
Postat av: Joella

det var skitroligt och jag längtar till saltholmen på skolavslutningen nu! :D

2009-05-03 @ 01:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0