Fuengirola vs. Sverige by Winter?


Mina föräldrar bara fortsätter att överraska mig? Först räknade jag med att få stanna i Spanien i en termin. Fast nu är det nog ändrat till att jag ska vara där i två terminer, alltså 10 månader. Jag räknade med att få stanna kvar i Spanien under jul bara för att det blir så dyrt med flygbiljett hem. Nu sa mamma att jag måste ju komma hem till julen, när det är lov! Det låter faktiskt ganska bra att få komma hem några veckor och träffa sin familj och vännerna. Vilken skillnad det kommer bli på vädret? Komma ifrån värmen till det kalla tråkiga Sverige, som knappt ens har snö längre på julen. Men åh, vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Joella

men ÅHHH lisette ni får inte! alltså helt seriöst!! nejnejnej! inte 10 månader! vad sjutton ska vi göra utan er? :( men bra att ni kommer hem över julen, då ska vi kidnappa er och inte låta er åka tillbaks...men har ni mejlat lärarna i spanien och frågat om ni kan stanna ett halvår och hur dem gör med betyg etc?

2009-05-04 @ 18:03:37
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0