Dumma visdomständer!

...Ajajaj. Jag har fått en visdomstand, där nere i vänstra hörnet, det gick bra. Men nu börjar jag få en till visdomstand där uppe i högra hörnet. Det gör jätte ont och känns helt svullet. Varje gång jag stänger munnen/ tuggar kommer min andra visdomstand emot där och gör skit ont. Jag kollade i spegeln och såg att tanden i tandköttet stack ut jätte mycket. Det ser alltså ut som om det kommer växa helt snett. Det blir tandläkarn nästa nu! Visdomständer gör en ju fan inte visare! Bleh...

Kommentarer
Postat av: Domme

Stackarn! Du får väl ta och hänga med mig till tandläkaren då. Kommer ju halvt bo där den här månaden. :P =/

2009-05-06 @ 22:40:41
URL: http://nolltillhundra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0