Vad är grejen?

Jag fattar inte. Blir så irriterad bara!
Häromdan fråga en mig ifall jag hade varit tsm me en ( en kille i min förra klass). Jag sa nej och han sa att han hört att vi hade varit tillsammans och att vi strulat runt i korridorerna. Jag frågade vem som hade sagt det och han sa att killen i min klass själv hade sagt det. Det är absolut inte sant, vi var dock kompisar och vissa trodde vi va på g, men det var verkligen inget annat. Pratade med honom och han sa att han inte hade sagt det, tror ju ändå på han...

För en stund sedan frågade en annan mig som går i min skola om jag kände en viss person. Jag sa att jag visste vem det var och frågade varför han undrade. Så frågade han "han sa att du låg inne på en 25årig pojkvän stämmer d?". Jag blev helt chockad, för den människan som sa det känner inte ens mig. Och det är inte heller sant. Jag har hållt mig till en och samma kille ända sen slutet av sommaren och varit tillsammans med honom. (han e 17år).

Jag fattar inte vad det är frågan om? Vem sitter och hittar på det här och sedan tror på det själva? Gör de så för att jävlas eller är de i själva värket avundsjuka/svartsjuka? Blir så irriterad på dessa människor så det är inte sant!!! Sluta bara:S

Kommentarer
Postat av: joella

sv: i know men I don't think so :S men förhoppninsgvis kommer vi till er ändå!!



men herregud vilka idioter som hittar på!

2009-03-06 @ 08:14:50
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0