Update

Hej. Jag har inte uppdaterat bloggen på ett tag dels p.g.a. att jag inte suttit vid datan i helgen och mest p.g.a. att det inte går att skriva inlägg! Det är jätte jobbigt och tråkigt. Måste nästan vara något fel på min data, för det funkar att skriva i skolan tydligen.
Helgen: I fredags fyllde Nima 18år, det firade vi med en fest hemma hos Johan. Den var inte så stor för det var kring 20pers. Jag åkte in med Domme, Annie, Lisa, Jossan, Kickan och Sara. Sov sedan över där med Lisa.
I lördags så åkte jag och Lisa hem till henne, sov och kollade på hockeyn, frölunda förlorade:( Senare på kvällen åkte vi tillbaka till Lindome, spelade biljard och kollade film osv. Min syster fyllde 15år, grattis! Men varken hon eller jag var hemma. I Söndags firade vi min syster och jag var även med domme och Annie. Fullt upp denna helg och det är så det ska va ibland. Har redan nästa helg planerad nu med!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0