Update: Helgen!

Fredag: Mammsen fyllde år, grattis! Jag var med Domme på dagen och sedan på kvällen blev jag och Lisa hämtade av Anton så fick vi skjuts hem till Johan i Lindome där det var en del pers. Trevligt! Vi tog bussen hem till Hampus kl 3 på natten. Då vart det bråk för ett damp gäng flög på Hampus Johan och Nima. Polisen kom.

Lördag: Vi sov över hos Hampus och kom hem vid fem tiden. Då fick jag skynda mig att hoppa in i duschen för gästerna skulle komma vid sex. Fick ett sms där Jide skrev att han ville träffas på ett fik på söndagen istället ( så klassiskt för att göra slut), blev såklart ledsen. Kändes som att jag inte skulle komma iväg till festen som jag skulle åka till kl 8, men det gjorde jag ändå. Det var kul och helt lagom med drickan faktiskt. (Y) Vi blev hämtade av Carros pappa, schysst.

Söndag: När jag hade vaknat fick jag skynda mig att göra mig iordning för att jag skulle möta jide inne i stan runt tre tiden. Detta var inget jag längtat efter om man säger så... Men i alla fall, först går vi runt och letar efter ett fik ett tag. När vi hade beställt en varsin smoothie sa han "aah, aso jag tror jag vill gö slut". Jag kunde inte säga så mycket annat än mmh okej. Så satt vi kvar på cafét ganska länge. Det var jobbigt tycker jag, för jag verkligen kände hur mycket jag skulle sakna honom och att det var sista gången... Sad but true. Tycker det kom så plötsligt för jag trodde verkligen inte att han skulle reagera riktigt så på Spanien grejen. Trodde verkligen att han tyckte om mig mer, men tydligen inte? Guess I was wrong. Borde förstått det eftersom han aldrig sa att han gillade/älskade mig.

Nu längtar jag i alla fall skit mycket till Spanien. Nu får det fan vara värt det om det har sabbat en massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0