söndag 8/3

  • Sov knappt inget inatt bara för att en viss Hampus var jätte pigg och inte kunde somna. Så han ville spela kort osv.
  • Gick till mölndal och käkade pizza med Lisa.
  • Sen åkte vi bussen hem till mig och senare kom även Jide.
  • The worst night ever.
Berättade om Spanien grejen, att jag ska vara borta i 3.5månad till hösten.Men nu tvekar jag nästan på om jag borde gjort det:( Jag vart jätte ledsen och han vart väl också det. Vill verkligen inte förlora honom. Och nu känns det nästan som om han knappt vill försöka. Trodde faktiskt inte att hans inställning skulle vara riktigt så illa. Han tycker det är för lång tid att vara borta ifrån mig. Han kan ju faktiskt komma och hälsa på en vecka på lovet! Då tycker jag det är bättre att vara ifrån varann den tiden än att bara sluta försöka. Vet ju att han gillar mig väldigt mycket. Då borde ju saknaden bli stor då med, eller? Är jätte orolig och vill verkligen inget annat än att ha honom kvar! <3

Kommentarer
Postat av: joella

åh lisette. :( men tänk på det positiva, om ni klarar detta klarar ni det mesta. :) och 3,5 månad är inte såå lång tid. det går snabbt. det är ju inte ens ett halvår. allt kommer nog bli bra!

2009-03-10 @ 18:18:33
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0