singel or not?

Hej. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad som är skönast, att vara singel eller ha pojkvän? Singel: Man kan göra vad man vill utan att tänka på att någon blir sårad. Man är mer fri och kan kolla på alla killarna. Man får även mer tid till sina kompisar och så. - är helt klart att många desperata killar kommer fram. Usch vad det är jobbigt ibland! Bara för att man e singel betyder inte det att man vill ha dem ändå som vissa verkar tro. Pojkvän: Jag älskar att ha pojkvän ifall allt känns bra och funkar. Man får mer att göra på dagarna/kvällarna. Har en trygghet och vet att någon speciell bryr sig om en. Och känner helt enkelt att man kan låta bli alla andra killar bara för att få vara med honom!! Underbar känsla.

Kommentarer
Postat av: Ida

är ju såå underbart att ha pojkvän..så underbart att jag hållit kvar min i över 8år =)

2009-03-25 @ 23:14:22
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0