Onsdag 11/3

Hejsvejs.
Skola idag. - matte provet. Gick åt helvete ( inte mvg), och tro mig för mig är det faktiskt åt helvete eftersom jag redan har ett  VG i betyg och vill höja mig. Men tyvärr kan jag inte koncentrera mig till hundra för tillfället.
Sedan promenad med Domme.
Efter det vart det till att slappa.
Runt halv tio tiden ikväll gick jag och mötte Lisa på lekplatsen ( som ligger hyfsat i mitten av oss). Vi gick lite, låg på en bänk och kollade på stjärnorna (massa snack)!, gungade och bara hoppade runt, det var kallt! Tack för att du orkar lyssna och finns där för mig!<3 Speciellt cred till två personer till!:)
Nu sitter jag här och fryser och tänker en massa. Ja, det har aldrig varit så här jobbigt förut. För nu vet jag varken in  eller ut.

missmissmiss<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

<3



No pain , No gain som man säger :)

2009-03-12 @ 12:20:51
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-15 @ 00:55:17
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0