Lördag, söndag

Hej. I lördags vaknade jag upp hemma hos Lisa. Gickk hem vid fem tiden och åt jätte god mat vid 6tiden, då det kom gäster. Sedan åkte jag och min syster tillbaka hem till Lisa, min syster skulle till hennes lillebror. De har nämligen varit tillsammans för en massa år sen. Vi kollade lite på Robinsson och senare vid 10 tiden drog vi till Tim. Där det var lite folk och musik och så. Kom hem till Lisa vid tre tiden på natten och åt lite nattamat.

Vaknade upp hemma hos Lisa idag igen vid 1 tiden. Vi åt frukost och sånt och sen begav jag mig hemmåt eftersom mamma knappt hade sett röken av mig denna helgen. Senare kom domme hit en stund, vi spelade mest spingo och yatzy.

Bleh tror jag är allergisk mot nötter eller något? Får alltid så himla ont i bröstet och upp mot halsen efter jag ätit nötter. Det sitter i några timmar oftast. Just nu har jag jätte ont, damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0