Fredag 7/3

Skola idag. Geografi/natur/svenska/samhälls redovisning. Gick ganska bra tror jag(Y). Senare även spanska.
Kom hem. Tog det lugnt och vilade nog en del.
Senare åkte jag till den bästaLisa och fick se hennes super söta nya hund! Vi fick för oss att åka och sola på meddo, va klara precis när det stängde kl 22.00. Känns inte som om jag fick så mycket färg men lite vart det nog. Åkte hem till mig gjorde hårinpackning, scrubba ansiktet och tog ansiktsmask. Knaprade på lite chips, sourcream and onion, med isvatten till. Lyssnade på musik och pratade. Trevligt och skoj. Länge sen vi sågs och detta behövdes nog faktiskt! Kändes mycket bättre nu när vi träffades tyckte jag. Båda var gladare och lite mindre mobiler osv. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0