4- gott

IDag pratade en viss Jesper i klassen om ett godisställe där det fanns jätte gott godis på. Vi blev lite smått frestade och åkte självklart dit. Okej, rena paradiset typ, för de som gillar godis. Fanns jätte mycket, ganska färskt godis och för 6:90kr/hg. De har även öppet till kl 22.00 på vardagar, ojoj! Mums.

Kl 16.00 idag skulle jag egentligen haft ett utvecklingsamtal. Jag var hungrig och orkade inte sitta i skolan och vänta en timma ensam så jag åkte hem. (Tänkte såklart vara hemma en snabbis och sedan åka med mina föräldrar tillbaka till skolan). När jag kommer hem lite småstressad säger mamma att de inte skulle gå, för att pappa hade sagt det till henne igår. Visste jag nånting? NEJ, för till mig igår sa han att han skulle komma. Hann jag till samtalet? NEJ. Det är ju j*vligt smart och schysst utav min pappa asso, tack. Ibland undrar jag nästan om han har en skruv lös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0