2/3 Måndag

Hejsan!
Idag har jag varit i skolan och jag var jätte duktig. Well, förutom att jag fick tillbaka ett engelska prov= omprov på torsdag. Fast typ halva klassen får göra det så då känns det genast mycket bättre. Sen har jag varit hemma med domme också. Hon är inte alls bra på att blåsa bubblor! Vi fick värsta skrattanfallen för hon sa "vänta" hela tiden innan hon skulle blåsa en bubbla, fast hon hann ju aldrig blåsa den, och heller aldrig sluta säga det.

Jag och jide har varit tillsammans i sex månader idag!:) Haha, det är ganska stort för mig för jag har aldrig varit det förut, bara typ fem månader... Han har träning just nu men ska åka hem till han senare vid nio tiden. Det är ju faktiskt lite mysigt att åtminstonde träffas då! Även ifall man inte gör något speciellt.

Den finaste dagen var då han bjöd mig på restaurang på min födelsedag! :

Kommentarer
Postat av: joella

naww! grattis till sex månader :)

2009-03-02 @ 18:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0