17/3 Tisdag

Hej. Sitter och skriver en argumenterande text. På fredag ska vi hålla ett tal och även filmas in. Det är inget jag vill göra frivilligt och inte heller något jag ser fram emot. Men det som inte dödar än gör än bara starkare, eller hur? Ja, det kan nog vara nyttigt i alla fall. Men nervöst.

En kille i klassen sa även till mig idag att jag såg annorlunda ut, att jag värkade annorlunda. Han sa att jag kändes gladare och så. Jag antar att det var bra? Inte för att jag visste det själv eller så men. Kanske känns det friare och så nu. Tummen upp!

Längtar till ikväll för då kommer nämligen Desperate Housewives som jag måste kolla på, jag glömde tyvärr att se det förra veckan. Konstigt!

Jag funderar även på att byta till comviq? Just nu har jag telia och det flesta jag känner har faktiskt comviq. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Joella

sv: det går bra! ibland kan det var lite painful men vi har inte brutit mot det än iaf. :)



JAAA Lisette skaffa Comviq! Gör du inte det så startar jag en facebook grupp ;)

2009-03-17 @ 20:49:06
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Caroline

En röst för comviq ;P

2009-03-18 @ 17:38:48
Postat av: annie

massa massa röster för att du borde ha comviq :D

2009-03-22 @ 12:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0