Want to go back to old times

Som sagt tidigare så spelade jag  badminton med Amanda. Och jag måste bara erkänna att jag saknar det enormt. Att slå till bollen, att röra på sig och att vara vältränad! Funderar faktiskt på att börja igen. Frågan är bara vart. Det vart inget av med att träffa Jide tyvärr, för han kom på att han hade träning. Istället träffade jag Joakim m. och arya. Vi åkte hem till Joakim, spelade kort och såg på film. Trevligt. Och stora planer inför fredag, haha! Lägger även in en jätte söt bild på de, som är ca 3-4år gammal!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vafan :O trodde du lärt dig sen förra gången!! vi sa ju för fan fredaag?!?! :@ du bara fortsätter göra mig besviken nu för tiden .. :(

2009-01-19 @ 12:01:21
Postat av: lisette

Jaa, vi ska ju träffa de på fredag eller? serri, vad gör det om ja träffar de ändå? d va ju faktiskt länge sen vi sa d där, plus att du å jag träffas inte alls på samma sätt längre, så d e lite svårt. tyvärr.

2009-01-20 @ 19:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0