Vad är det som händer?!

Idag har jag varit på bio med klassen på Faintheart, den var faktiskt gankska bra. Sedan när jag skulle åka hem var jag tvungen att vänta nästan en kvart i mölndals bro. Det var kallt ute så jag gick till "vänthallen" där tågen går. Jag möttes med en syn av ett helt gäng alkolister/uteliggare och ett tjock rökmoln. Det är äckligt och man kan inte känna sig trygg, kl 12 mitt på dagen! Visst, jag förstår att de också fryser och inte har någonstans att ta vägen, men de kan väl iaf visa lite respekt? Att inte sitta och gapa/röka innomhus och supa mitt på dagen! Jag känner mig inte alls trygg i Mölndal längre! Våldtäksmän, alkolister, mord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0