Modell för en dag!

Idag var jag på Model lab med Domme, Axel och Sebbe. Det var verkligen jätte roligt! Först när vi kom dit välkomnades vi med te,kaffe eller vatten. Efter det blev vi alla sminkade och sedan fick vi följa med fotografen. Hon var verkligen jätte bra! Hon visade precis vad jag skulle göra, pooser och sånt. Det var inte alls nervöst som man trodde att det skulle vara! Så det är verkligen att rekomendera. Jag hade sammanlagt fyra olika outfits. Vi tog även gruppbilder! Mycket trevligt. Fast roligast var nog ändå ego bilderna! Korten är dyra att köpa, så jag ska boka tid och åka och kolla på alla bilder någon dag inom kort. 10 bilder för 1500kr. Men tog även lite smygkort med min kamera, fast egenltigen helt vanliga kort.



(klicka på bilderna för att förstora!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0