Den där känslan...

Osäkerhet och rädsla på samma gång. Ständigt sökande efter bekräftälse, alltid orolighet över att bli ensam lämnad. Känner ni igen det? Det är i alla fall som vardag för mig. Ta det inte fel, för bra självförtroende och sånt har jag. Det är mest när jag kommer till en viss del, kärleken jag oroar mig. Tänk om han slutar gilla mig? tänk om han börjar gilla någon annan? tänk om han skulle dricka för mycket och strula me någon annan? Det är vanliga frågor som dyker upp. Och när han inte hör av sig när han sagt, eller inte svarar på mina sms osv. Jag har ganska svårt att lita på killar, ja! Jag har redan gått på det för många gånger, så det är bättre att ligga lite lågt! Men det är svårt. Snart har jag varit tillsammans med en kille i 5 månader, och vi har träffats sen slutet av juli. Vi har fortfarande inte sagt att vi älskar varandra. Gör han ens det? Eller hur ska man kunna veta och hur ska man kunna tolka killar?
pusshej*

Kommentarer
Postat av: Nr 12

Wow vilken fin banner

kanon

2009-01-17 @ 20:43:59
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Anonym

Tack så mycket! jätte kul att höra

2009-01-17 @ 20:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0