trött,trött,trött!

Jag är verkligen jätte jätte trött just nu. Vet inte riktigt varför men det är serriöst jobbigt att hålla ögona öppna. Har tränat i ca 2.5 timmar idag med domme, carro och joella i Mölnlycke. Det var riktigt skönt! Men jag blir ändå aldrig pigg efter jag tränat. Förut brukade jag bli det men inte längre. Det känns skönt att börja komma igång, får se till att bara inte sluta. Det jag vill träna mest är mage, lår och rumpan. Nu ligger jag i soffan och kollar på tv, vilket är ovanligt! Men det är gött att bara ta det lugnt och jag skulle kunna somna när som hellst.
På fredag är det fredag den trettonde! Jag tror inte riktigt på sådant men visst blir man lite rädd för att det ska hända något ändå, man vet ju aldrig!
På lördag är det alla hjärtans dag! Det är trevligt, speciellt när man har någon att dela den med. Presenter, presenter, presenter... Visst är det kul att få något, men det behöver ju inte vara något märkvärdigt.  Bör man byta presenter på alla hjärtans dag? Och isåfall ungefär vad?
Jag tycker det viktigaste är att man hittar på något kul tillsammans. Kanske gå på bio och sedan laga middag tillsammans? Ja, vi får väl se vad det blir!

Kommentarer
Postat av: Joella

jag blev också jättetrött! domme och carro med! weird!

2009-02-11 @ 20:32:43
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Domme

Jag blev också jättetrött! Jag höll på att somna redan vid sju! Men nu är jag piggare igen.. asså helt konstigt, vi blir ju bara tröttare av träningen.. kanske för att vi är ovana? Hmmm... :S

2009-02-11 @ 22:59:26
URL: http://nolltillhundra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0