Torsdag 26/2

  • Hade sovit över hos jide så jag åkte förbi domme på vägen, så åkte vi hem till mig!
  • Vi somnade om igen hemma hos mig och jag ahde massa konstiga drömmar! Lite prat i sömnen med!:S
  • Sedan hade vi engelska prov i skolan. Vet dock inte hur det gick, inte bra iallafall.
  • Efter skolan åkte jag och Domme hem till mig och pluggade och bakade jordnötskaka.Svin gott och enkelt, skriver receptet nedan.
  • Snart ska jag få skjuts hem till jide!:)

Jordnötskaka/ snickerskaka:
1 burk jordnötsmör
1liter K- special flingor
1msk vanilj socker
2dl ljus sirap
1dl kokos
1 kaka mörk chocklad (ca 200g eller mer)

  • smält jordnötsmör, sirap och kokos och vanlijsocker i en kastrull. Blanda i krossade K special flingor.
  • Bred ut på en långpanna (ej för stor)
  • Smält på blockchocklad
  • Serveras när den stelnat. Tips ställ den i frysen för den blir godare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0