Tisdag 10/2

Hejsan!:)
  • Jag och Jide gick upp vid 12 tiden för att käka frukost. Sedan åkte han härifrån kring tre tiden.
  • Jag fixade iordning mig lite snabbt och åkte sedan iväg en timma senare mot Mölnlycke.
  • Krångel!!! Tog ca 1.5 timma innan jag träffade Domme, Carro och Joella. Bara för ni var otydliga och sega. Inte kul.
  • Då åkte vi bussen för att käka pizza. Haha, pizzan var inte ens speciellt god. Smakade ingenting typ. Även ifall jag bara äter vesuvio så är det mycket godare på Corpus. Jag råkade även köpa lite godis! Men det är ju faktiskt lov så varför inte.
  • Efter det åkte vi hem till Joellas farmor och farfar. Där spelade vi galenpanna , riktigt roligt spel. Jag och Carro vann ( fick 6 spelomgångar). Det roligaste var nästan Joella och jultomten!;)
  • Kom hem vid halv tolv tiden och råkade fastna vid datan! Men nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Joella

haha tomten var assvår ju :P så kul att du trodde jag glömt att du var med i onsdags ;) måste ha låtit jättekonstigt typ "har du spelat galenpanna?". haha :P

2009-02-15 @ 00:54:04
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0