Sportlov, skönt!

En kort sammanfattning av gårdagen är att jag pluggade inför spanska provet jag hade idag (ovanligt). Sedan städade jag mitt rum, gissa hur lång tid det tog? Runt 4 - 5 timmar, snacka om stökigt! Jag har nog aldrig haft det såhär städat som jag har det nu.

Dagens: Idag när jag vaknade hade jag väldigt ont i huvvet och var förkyld. Jag orkade inte ens gå upp så jag stannade hemma från första lektionen (8.00 -9.00), sedan kom Domme hit. Oops, jag fortsatte sova ganska så länge till faktiskt medan hon pluggade mer till spanskan. Efter spanska provet gick jag, domme och Axel och solade i solstugan. Det är alltid fräscht att vara lite smått brun, även på vintern. Jide som jag skulle ha träffat idag kunde inte komma till mig för han hade blivit sjuk, segt. Var ett tag sedan jag träffade han nu. Var med domme och vi hade skit tråkigt, alla vi ringde var antingen sjuka eller upptagna. Vi skulle träffat Arbenita sen, men vi orkade inte åka dit. Så vi gick hem till mig, sjöng singstar och kollade på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0