Söndag 15/2

Tjeen.
Dagens:
  • Vaknar vid nio tiden imorse av att jag är hur törstig som hellst! Lovar, det var sjukt, drömde t.o.m. drömmar om det innan! Jide va tydligen skit trött och ville inte följa med mig upp i huset och hämta vatten. Så han ringde sin pappa som kom ner med vatten! Snällt!:)
  • Sedan gick vi upp vid halv två? Då när jag skulle ge jide min present till honom fanns den inte i min påse:O! Den måste ha trillat ut hemma hos hans bror eller något. Gav den inte till han igår kväll för vi föll pladask till sängs. Somnade gott. Fick iallafall ekologiska gelehallon utav honom, gulligt.
  • Sedan gick vi upp till huset så gjorde han ungsmackor, jätte goda var de.
  • Vi var trötta och gick och la oss en stund till i hans föräldrars säng, mys.
  • Fick skjuts till bron och var hemma vid halv sex tiden.
  • För övrigt har jag inte gjort något annat idag, utan det blev en slappis dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0