Saturday Night

Hejsan. Nu är klockan tre och jag har precis kommit hem, så då tänkte jag berätta lite om kvällen. Det var så att jag och Kajsa ville festa men vi hittade inget för det sket sig. Så åkte vi in till stan och tänkte typ försöka komma in någonstans. Men istället så ringer Johan mig och frågar om vi vill komma på fest i Öjersjö. Självklart ville vi det, men i stan märker Kajsa att hon tappat sin plånbok. Så dit kunde vi inte åka. Vi åker istället hem till mig, eller ja,  nästan. Vi droppar av vid Marcus där han, Petter och Andrén lanar. Dit kom vi ca kl 12 och gick vid tre. Det var väl inte det roligaste när de spelade fast sen var de ju faktiskt lite sociala med oss också, trevligt!
Nu ska jag käka kvällsmat och sedan krypa ned i sängen. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Joella

sv: tack :)

2009-02-08 @ 11:37:57
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0