Maybe the first and the last time!

... Nej det får man väl inte hoppas. Åtminstonde var det den första! Låter kanske inte alls roligt att åka Cab mitt i vinter? Men det var det, jätte roligt! Det var så att jag, Carro och Domme hade varit i Allum och shoppat, eller iaf de. För mina pengar är slut!:( Så ringer Joakim m mig och frågar ifall jag vill åka med i caben, självklart ville vi det. Så han kom och hämtade oss på Allum och så åkte vi in till stan där vi åkte runt lite. Vi fick även skjuts hem till mig sen. Nu vet jag vad jag vill ha när jag blir stor, en cab!!!
Måste bara berätta en jätte rolig sak. Carro kunde inte bestämma om hon skulle köpa väskan eller jeans legginsen, men det blev legginsen så gav hon väskan till domme. Domme som redan hade köpt legginsen skämmdes lite över att stå i kö igen så hon och jag gick ut och ställde oss utanför Vila för att vänta. Efter en stund brister Domme i skratt! Jag förstår vad hon skrattade åt och börjar genast skratta jag med! Hon höll i väskan carro hade gett henne, utanför butiken! Då kommer carro och vi fortsätter gå! Jag fattar inte hur det gick till men domme råkade få med sig en stor väska ut ur affären utan att larmet gick eller att någon märkte något, ja inte ens hon själv.
Snart ska jag åka hem till Jide, chiaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0