Lördag 28/2

Hej! Idag vaknade jag upp hemma hos jide. Vi gick upp vid elva tiden, eller snarare tolv blev det nog. Käkade frukost och lite senare så åkte jag hem för han skulle ha fotbollsmatch och sedan festa, så kändes lite onödigt för mig att följa med och kolla. Redan vid busshållplatsen var det en alkisgubbe som sa "jag får gå på bussen före dig vah? Väldans vad vacker du var förrästen". Usch nej, sånt där är bara skumt och läskigt. Senare när jag gick på bussen i Mölnlycke sa busschaffisen "hej du bästa flicka". Fattade inte riktigt vad han menade med det där men...

Inte gjort så mycket idag, för jag blir alltid så sjukt trött när jag sovit hos honom på helgerna. Vart hemma och umgåtts men familjen vilket händer allt för sällan nu förtiden. Vädret har varit på topp med tanke på årstiden, både idag och igår. Så på mina ben satt mina blåa chinosar, känns skönt att kunna använda de lite grann. Ser verkligen fram emot sommaren då jag kan använda mina blåa, rosa, och beiga chinosar till ett par snygga tygskor!


Härlig färg tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0