Kvällen igår

Alla hjärtans dag var det ju igår! Jag som tänkte mig en mysig middag eller något liknande...men så blev det ju inte. Direkt när jag hoppade av bussen till honom kommer de och hämtar mig och då åker vi iväg till hans bror. Där var hans bror och hans flickvän först, då drack vi lite och spelade buzz och kollade på melodifestivalen. Jag tycker melodifestivalen är jätte tråkigt att kolla på. Sedan kom två till och efter ett tag kom Jides kompis Eddy och Oskar och hans flickvän. Visst det var kul men kanske inte på alla hjärtansdag. Jag som aldrig brukar vara med han och hans kompisar annars, men igår så... Just den dagen man förväntar sig att hitta på något kul tillsammans med sin käre ensam, menmen. Hade nog druckit en del fast inte för mycket! Satt även och tjöta i slutet efter att få ta en av mina cider som jag hade kvar. Men det fick jag inte för Jide tyckte redan det räckte!;)

Kommentarer
Postat av: Joella

sv: haahhahaha! killar...:P

2009-02-15 @ 20:33:55
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0