Jag har bestämt mig!

Jag är trött på att skita i skolan, jag är trött på att inte få gjort allt skolarbete, jag är trött på att förstöra min framtid!
Jag vill ha ändring nu! Jag ska bättra mig, jag ska komma på alla lektioner jag ska vara på. Och jag ska försöka göra alla läxor/prov/ inlämningar bra!
När ja blir äldre vill jag jobba med något som har med mode att göra i utlandet! Det skulle vara så kul! Men för att kunna ta mig dig måste jag skärpa mig.
Vill tipsa om en jätte bra hemsida som gör mig mer motiverad till att anstränga mig! Kanske hjälper den er också?
http://www.hjarnautbildning.se/index.php?option=com_content&view=article&id=25&Itemid=25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0