Hipp hipp hurra!

Idag fyllde vår käre vän Carro 18 år!!! Det skulle såklart firas lite granna! Jag och Domme kom hem till mig vid 12 tiden och bakade en god kladdkaka som vi skulle ha som efterrätt. Vi började även lite med klyftpotatisen. Sedan kom Joella också och hjälpte till! Helt grymma är vi, nästan i alla fall. Ja menare, misstag gör väl alla? Typ som att glömma sätta på ugnen och upptäcka det efter 20 min, haha!:D Det blev tillslut inbakad kyckling med klyftpotatis. Till förrätt blev det nån slags vitlöksbröd. Trevligt var det i alla fall. Och borde vara sjukt jävla gött att fylla 18! Frihet verkligen, eller? Åtminstonde lite.


Kommentarer
Postat av: joella

vi är bra kompisar. lite misslyckade, men duktiga och bra ändå liksom. och allting var så himla gött trots allt!

2009-02-17 @ 14:27:03
Postat av: Caroline

ASGOTT var det :) Tack så mycket (fast jag kommer nog att få träna några månader innan detta försvinner ;)

2009-02-17 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0