Fredag den trettonde!

Hej svejs! Igår var det fredag den trettonde, men nej jag kände inte av någon speciell otur.
  • Sov länge som vanligt!
  • Åkte in till stan och träffade Joella och Domme för att planera lite, blir ju super!
  • Sedan gick jag och mötte Kajsa.
  • Vi åkte hem till hennes kompis i Masshuget där det var lite krök. Kan ni tänka er, jag som hatar öl mest av allt blev typ tvungen att dricka en å en halv 7.5a. Det var hemskt, man spyr ju nästan av smaken.
  • Fick åka hem ensam för Kajsa ville vara kvar med dem. Det hade inte jag någon större lust med för det hade inte kännts rätt mot jide heller.
  • Gick hem från bron, svin kallt var det och kom hem vid halv två tiden. Då kokade jag oboy till mig, min syster och pappa. Gott var det med något varmt att dricka.
Dagens plus: Hyfsat mycket motion, om man jämför med vanligt! Först en promenad på ca 25min när jag gick och mötte Kajsa och sedan en till promenad hem från bron på ungefär samma tid. Känns riktigt bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0