Dommes 18års dag!

Jag tog ledigt från skolan igår (sjukanmälde mig)! Senare åkte jag hem till Domme för att fira henne! Vi åt lite av hennes goda tårt/kaka och spelade monopol. Hon fick en parfym av min mamma, haha. Sedan var jag tvungen att kidnappa henne, satte på henne ögonbindeln! Vi åkte till korsvägen och hoppade på samma buss som Carro och Joella. De skrattade jätte mycket åt henne, antagligen för hon var så vinglig! Domme kände även för att "råka" sätta sig i en gammal gubbes knä och pilla massa på en tjej brevid henne, sen råka hon även säga ja när en fyllegubbe fria, eller det lät mer som "aaaaaah". Han ville då ge henne ett äpple istället för ring, vilket han inte hade råd med.
Sen kom vi till Elins skola i Kungälv där även Sarra och sarah var. Vi tog kort i en fotostudio och lekte i en mystisk "tunnel" till mörkerrummet, barnsligt kul. Efter det åkte de och ethaimat men jag följde inte med, dels för att jag inte hann och sen för att jag avskyr thaimat! Jide kom även hem till mig senare vid 8 tiden!:)
Folk borde fylla år oftare!!


Kommentarer
Postat av: Joella

Det var sjukt trevligt! Jag tycker också folk borde fylla år oftare...Ögonbindel oftare iaf! :P

2009-02-21 @ 23:42:35
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0