Danmark över dagen, 24/2

  • Kl 04.00 började dagen med att jag vaknade och fick panik för jag trodde vi hade försovigt oss och missat båten. Domme vaknade också panikslagen.
  • Vi gick upp kl 05.50 och åkte iväg med spårvagnen 06.25.
  • Båten gick vid 08.00, och redan vid start var det dags att spela på enarmade banditerna!
  • Vi var i land i Danmark kl 11.15 ( då vi hade ca 9 timmar på oss i Danmark).
  • Vi kollade en massa i affärer, kläd och spritaffärer. Ett rent paradis, ej kläderna dock!
  • Vi fick lite långtråkigt. Nio timmar utan att göra något var verkligen för långt! Vi satte oss i en trappuppgång och käkade chips. Vi var så sjukt onyttiga så att båda hade jätte ont i magen på hemresan. Inte bra!
  • Vi kom iland i Sverige 23.15, då jag var sjukt trött. Vi hade packat våran dricka jätte smart men pappa som mötte oss på terminalen för sa oss typ mitt framför tullen! Som tur var så hann vi därifrån innan tullen sa något/ brydde sig!
  • Med mig hem fick jag 0.7liter jaeger maister med två "frosty" glas, 0.7liter hot and sweet tyrkisk feber, 1liter passoa. Mycket lyckat! Just nu står det på mitt rum som prydnader!

Kommentarer
Postat av: joella

hur kan ni gått upp 05.50 och hunnit med spårvagn 05.25? :P

2009-02-27 @ 08:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0