Dagen efter

Tjena.
Igår åkte jag, domme och carro först hem till Jide för att förfesta. Vi spelade pyramiden bland annat, lyssnade på musik och busade. Det som slank ner i mig under kvällen var ; Massa groggar ( jaeger och vodka blandat med energidrick och sprite), även vodka och jaeger utan blandning, 60cl vitt vin och öl. Det räckte mycket väl. Vi gick från jide vid nio tiden till festen. Det tog oerhört lång tid att komma till festen eftersom vissa hade lite problem att gå (alla utom jide). När vi kom dit var jag helt snöig i håret. Men festen var kul ändå! tror jag i alla fall? jadåå. Kommer ihåg det mesta utan slutet av kvällen tydligen, pinsamt! Domme blev en aning värre denna gången. Sedan sov jag över hos jide, då mådde jag jätte illa! ooops, det var inte meningen Johan men vi råkade äta upp din present innan vi kom till festen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0