Alla hjärtans dag!

Hejsan! Idag är det alla hjärtans dag. Jag har nästan haft mer otur idag än igår haha. Hade inte hunnit köpa "present" till killen för ja tänkte bjuda han på bio (lite fult men ändå, vi har ju aldrig gått på bio). Men så fick jag inte det för honom. Så tänkte jag baka cupcakes i mina hjärtmuffins former som jag fick när jag fyllde år! De smakar typ bajs tror jag och ser för jävliga ut, ja cupcakes var inget för mig att baka. Så åkte jag ner till bron med min syster för att köpa strössel till cupcakes'en och någon slags present till jide. Eftersom det finns väldigt litet utbud i mölndal hade jag inte så mycket att välja på. Bild på presenten kommer sen!
Glad alla hjärtansdag till alla!:)

Kommentarer
Postat av: Joella

Glad alla hjärtans dag! Men ojdå lät som en krånglig dag! Hoppas allt gick bra sen och att ni hade det trevligt. :) Men varför fick du inte bjuda honom på bio? :O

2009-02-15 @ 00:55:34
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0