21/2

Hejsan!
  • Vaknade tidigt idag, 9.45. Då var jag tvungen att skynda mig för jag skulle med bussen 30min senare. Riktigt skönt att vara uppe i tid för en gångs skull!
  • Följde med Domme till modelab, hon köpte två fina bilder!
  • Vi gick runt lite i stan och jag kom hem vid 13.10 igen.
  • Sen dess har jag pratat i telefon, duschat och sminkat iordning mig,
Jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll? Hjälp! Men jag längtar! För det är nämligen så att en som heter Johan ska ha en jätte stor fest, för han har fyllt 18. Tyvärr är det gästlista så jag och Domme fick knappt ta med någon. Jag, Domme och Carro ska i alla fall åka dit. Vi kanske åker till Jide lite innan, om vi får för honom. Han bor ju jätte nära där! SkojSkoj kommer det bli hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0