Sol,sol,sol!

...Underbart! På sista lektionen fick vi vara ute och njuta utav solen. Dock var det inte lika roligt att stå vid sjön och försöka fånga småkryp, uschdå. Jag har precis kommit hem från skolan och är väldigt slut då solen är så varm. Funderar på att gå ut och lägga mig en stund men vet inte om ja hinner. Min syster är sjuk nu också och jag vill verkligen inte bli smittat, nej jag hinner inte med det. Jätte mycket i skolan nu å dessutom så är det ju valborg imorgon! Det läskiga samtalet m.ed rektorn är också imorgon. Men som tur var fick jag och domme gå tillsammans med våra föräldrar, eller ja hennes mamma och min pappa. Nej, nu får jag gå och laga mat, ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0