Biljetter köpta!!!

Idag åkte jag och domme in till stan, vi gick in och satte oss på Resia. När det blev våran tur fråga vi efter resa till Malaga. Han frågade vilket datum vi skulle resa dit, vi svarade den 2:e, han frågade också vilket datum vi skulle resa hem, vi svarade att det är en enkelresa och hemresan inte  var bestämd. Han tyckte det lät spännande haha. Vi köpte biljetten för 1578kr/st. Kändes riktigt skönt att ha biljetten i handen, ett steg närmare Spanien! Avgånen är den 2sep kl 12.30 från Säve flygplats. JAG LÄNGTAR!!! Ska bli så kul!

Annars idag har jag varit ute och sprungit 4.1km med syrran, känns skönt! Jag gick även till mölndals centrum med, ca 30min promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0